منتديات كرة القدم الجزائرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كرة القدم الجزائرية

algerie foot

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

عضو مصرى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عضو مصرى
زائر

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالأحد يناير 17, 2010 10:38 am

والله أنا مش عارف أرد على المصريين وله الجزائريين

والله عيب كده دهنه عرب إخوه فى دين واحد وى إخوه لأننا عرب وى بعدين تطلعو تشتموا بعض أنا واحد

عندى 14 سنه يعنى مش كبير بس والله عيب كده وى ألف مبروك للجزائريين المونديال و إنشاء

الله توصلو لدور 8 فى كأس الأمم ى عيب أوى أمه يكون منتدى محترم وى تطلعوم تشتيموا بعض والله عيب

ويارب يكون كلامى عجبكم
الياس
زائر

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالأحد يناير 17, 2010 2:09 pm

انا جزايري احب الجزاير و مصر لكن الحكام الكلاب هم الى يديرو الفتنة ما نتعوهمش تحيا مصر
الياس
زائر

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالأحد يناير 17, 2010 2:11 pm

انا جزايري احب الجزاير و مصر لكن الحكام الكلاب هم الى يديرو الفتنة ما نتعوهمش تحيا مصر
nona.maghrabia
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

انثى عدد الرسائل : 2
Emploi : tanger
Loisirs : foot baal

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالإثنين يناير 18, 2010 9:54 pm

انا مغربية احب العرب بصفة عامة والله يستر علينا
فرعون جز
زائر

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: فلسفة للى يفهما   عضو مصرى Icon_minitimeالإثنين يناير 25, 2010 5:32 pm

أنت ترى العالم حسبما تنظر الية ليس كما يبدو هكذا قالها الفليسوف العظيم سيجموند فرويد
وأنا أقولها هل تكرهوا مصر بسبب السادات وءاسرائيل أم تكرهوا الفريق المصرى ولاعبية

وبالنسبة للكورة فلن يعترف المصريين بأن البعض منهم اعتدى على الأتوبيس الجزائرى كما لن يعترف الجزائر
أبدا بأنهم عرب
وعلى العموم لو أعترف الجزائرين بأنهم عرب فأنا لست عربى فأصلى فرعونى وديانتى مسلم وثقافتى وحضارتى
فرعونية هكذا ولدت وهكذا تعلمت (لا تقل أنا مصرى أو أنا فرعونى أوأنا جزائرى أو أنا مغربى أو تونسى او سعودى او ليبى او 0000000000000000000000000000000 بل قل أنا مسلم )هكذا يجمعنا دين واحد
وهكذا يجمعنا رب واحد لا شريك لة هبادر وقول (لا حول ولا قوة الا باللة العظيم )وهقول (سحبان اللة وبحمدة سبحان اللة العظيم ) هكذا قال ديننا كيف نجعل لساننا طاهرا لا ينطق الا بالحق أتمنى أن أرى هذا المنتدى ملىء بالأدعية والأيات القرانية وسترى أنة سوف يتم حذفة من قبل المسؤلين لأنهم لا يريدوننا هكذا بل يحبون الشتائم والألفاظ التى
تهيج الرأى العام
مصري واح
زائر

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالجمعة يناير 29, 2010 4:02 am

عضو مصرى N181986689904_6810

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا مصري وافتخر اني مسلم عربي قبل ان اكون مصريا

الجزائر اخوه لنا واشقاء في الاسلام والعروبه

ماهي الا فتنه ان شاء المولي عز وجل ان تزول سريعا
chabab2
عضو مميز
عضو مميز
chabab2

ذكر عدد الرسائل : 1214
Emploi : طالب

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالجمعة يناير 29, 2010 1:55 pm

لا اله الا الله
https://algeriefoot.keuf.net
ضياء الد
زائر

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالسبت يناير 30, 2010 8:02 pm

علابالكم ا المصريين راكم قحاب
ا
alaa
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

ذكر عدد الرسائل : 1
Emploi : alik
Loisirs : amjik

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 3:57 am

والله عيب الي بتعمله الكوره فينه احنا في النهايه عرب خلاص مرحله وعدت الجزائر راحت المنديال واحنا انشاء الله هنخد كاس الامم الافرقيا ونقول للجزائر الف مبروك علي المنديال وانشاء الله تحقق حلم العرب باخذ كاس العالم مصر تخش المنديال او الجزائر المهم انو في دوله عربيه في كاس العالم وكاس الامم الافرقيه تخدو مصر او الجزائر المهم انو تخدو دوله عربيه وكلنه اخوه في الله انا احب الشعب الجزائري بس الي مي بيتعصبو في الكوره انا اطالب من رايس الجزائر ان يتقي الله في شعبه ويقول الحقيقه انو مصر والجزائر اخوه وتريخ يشهد والله حرام علينه حلم اجدادنه تضيعه كرت قدم وسلام عليكم ورحمت الله وبركاته
التوقيع.
علاء امسلم المصري
عضو مصرى
زائر

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: هزة يمين هزة شمال الجزائر ماتت من خيبة الامال   عضو مصرى Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 12:06 pm

هزه يمين هزه شمال الجزائر ماتت من خيبة الامال
نخش علطول فى اقوى العبارات والشعر>>>>>>> *ضرب زلزال مصرى عنيف مدينة بانجيلا الانجولية ، بقوة 4 ريختر ، وقد قام برفع الانقاض ، حسنى عبد ربه ، زيدان ، عبد الشافى ، واخيرا جدو ، اتبرع لاخوك الجزائرى بجول ، او حتى بقرص بنادول.... *مع خدمة هزأنى شكرا ، مع كل 4 اجوال 3 طرد هدية ، للاشتراك كلم جدو مجانا.... *حسن شحاتة يا معلم ... خليت الخضرا تتألم.... *المنتخب بيتشقلبوا....واحنا معاهم..... *الخضرة زمانها تعبانه ، أصل رجالتنا ردولها الأمانه ، ورقصوها بدون رحمه ولا استهانة ، حملوها الأول قالو حسني هو اللي ربانا ، وحملوها التاني قالو زيدان هو اللي عدانا ، حملوها التالت قالو الحظ مش ويانا، حملوها الرابع قالو بقينا بدون شرف ااااااااه يانا ، بجد الخضرة تعبانه ، وبالأربعه دايرة وشقيانة :d *رايحة فين يا خضرا ؟..........رايحة أتعلم كورة.............جاية منين يا خضرا ؟................جاية من أنجولا... *هزينا الملعب هزه وقعنا شورت بوعزه ، هزينا الملعب تاني خضينا كريم زياني ، هزينا كمان وكمان غلبنا رابح سعدان ، رجينا الملعب رج ذلينا نظير بلحج... *شوفت الجزاير بتقول لمصر ايه ..اه يانى يانى يانى ... مش هلعب كورة تانى... *من غير سنج ولا مطاوى منتخب مصر على الكأس ناووووووووووووووووووى... *لو الكاميرون غيرت الشعار ، والجزائر غلبت كوت ديفوار ، ومهند ضرب نور بالنار ، ورشيدة سابت بكار ، برضه المصريين هايفضلوا ابطال... *بيسألوا طفل جزائري بتحب ماما اكتر ولابابا قلهم بحب جدو اكتر علشان هو اللي رباني... *قلنالك يا ملوخية بكرة تيجى تحت المخرطة... *كل عاصي ليه رب يهديه وكل مصري ليه نيل يرويه وكل جزائري له مصري يربيه.... وتحياتى....
chabab2
عضو مميز
عضو مميز
chabab2

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 12:59 pm

عضو مصرى كتب:
هزه يمين هزه شمال الجزائر ماتت من خيبة الامال
نخش علطول فى اقوى العبارات والشعر>>>>>>> *ضرب زلزال مصرى عنيف مدينة بانجيلا الانجولية ، بقوة 4 ريختر ، وقد قام برفع الانقاض ، حسنى عبد ربه ، زيدان ، عبد الشافى ، واخيرا جدو ، اتبرع لاخوك الجزائرى بجول ، او حتى بقرص بنادول.... *مع خدمة هزأنى شكرا ، مع كل 4 اجوال 3 طرد هدية ، للاشتراك كلم جدو مجانا.... *حسن شحاتة يا معلم ... خليت الخضرا تتألم.... *المنتخب بيتشقلبوا....واحنا معاهم..... *الخضرة زمانها تعبانه ، أصل رجالتنا ردولها الأمانه ، ورقصوها بدون رحمه ولا استهانة ، حملوها الأول قالو حسني هو اللي ربانا ، وحملوها التاني قالو زيدان هو اللي عدانا ، حملوها التالت قالو الحظ مش ويانا، حملوها الرابع قالو بقينا بدون شرف ااااااااه يانا ، بجد الخضرة تعبانه ، وبالأربعه دايرة وشقيانة :d *رايحة فين يا خضرا ؟..........رايحة أتعلم كورة.............جاية منين يا خضرا ؟................جاية من أنجولا... *هزينا الملعب هزه وقعنا شورت بوعزه ، هزينا الملعب تاني خضينا كريم زياني ، هزينا كمان وكمان غلبنا رابح سعدان ، رجينا الملعب رج ذلينا نظير بلحج... *شوفت الجزاير بتقول لمصر ايه ..اه يانى يانى يانى ... مش هلعب كورة تانى... *من غير سنج ولا مطاوى منتخب مصر على الكأس ناووووووووووووووووووى... *لو الكاميرون غيرت الشعار ، والجزائر غلبت كوت ديفوار ، ومهند ضرب نور بالنار ، ورشيدة سابت بكار ، برضه المصريين هايفضلوا ابطال... *بيسألوا طفل جزائري بتحب ماما اكتر ولابابا قلهم بحب جدو اكتر علشان هو اللي رباني... *قلنالك يا ملوخية بكرة تيجى تحت المخرطة... *كل عاصي ليه رب يهديه وكل مصري ليه نيل يرويه وكل جزائري له مصري يربيه.... وتحياتى....
ولكنوا كان اخف من خسائر ام درمان
المصرى ا
زائر

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالأحد يناير 31, 2010 5:30 pm

بذمتك يا chabab2 ليك عين تتكلم وتقول ام درمان وام خرمان

اللى حصل فى ام درمان بلطجة سواء فى الملعب او خارج الملعب

واديكو شوفتوا المشجعين المصريين اللى على حق فى النكسة بتاعتكوا فى بنجيلا

بلطجتوا فى الملعب بس كان فى حكم جرىء قدر يتعامل مع اعملكم الاجرامية بشدة

واديكوا شوفتوا المصريين عملوا فيكو اية وحلال عليكوا كأس العالم

ومستنيين نشوف ابداعتكوا فى البطولة دى ونشوف اذا كنتم هتقدروا تسدوا

ولا كالعادة بلطجية ملاعب وانا بقى مش هغلط فيكوا زى ما انتوا بتقولوا بلدكوا عاصمتها العاهرة

والكلام الخايب دة

شهداء بلدكوا المليون ونصف شهيد على راسنا من فوق

انما انتوا بأسلبكوا وطريقتكوا الهمجية متستاهلوش مننا غير اللى بتشوفوة ولسة هتشوفوة

سمحتوا للكورة انها تخليكوا تغلطوا فـ اسيادكم واسياد العرب كلهم

والكل عارف يعنى اية مصر بلد الفراعنة

ياريت متتكلمش فى اللى فات

واديكوا وصلتوا كاس العالم

مستنيين انجازاتكم
chabab2
عضو مميز
عضو مميز
chabab2

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 02, 2010 3:24 pm

المصرى ا كتب:
بذمتك يا chabab2 ليك عين تتكلم وتقول ام درمان وام خرمان

اللى حصل فى ام درمان بلطجة سواء فى الملعب او خارج الملعب

واديكو شوفتوا المشجعين المصريين اللى على حق فى النكسة بتاعتكوا فى بنجيلا

بلطجتوا فى الملعب بس كان فى حكم جرىء قدر يتعامل مع اعملكم الاجرامية بشدة

واديكوا شوفتوا المصريين عملوا فيكو اية وحلال عليكوا كأس العالم

ومستنيين نشوف ابداعتكوا فى البطولة دى ونشوف اذا كنتم هتقدروا تسدوا

ولا كالعادة بلطجية ملاعب وانا بقى مش هغلط فيكوا زى ما انتوا بتقولوا بلدكوا عاصمتها العاهرة

والكلام الخايب دة

شهداء بلدكوا المليون ونصف شهيد على راسنا من فوق

انما انتوا بأسلبكوا وطريقتكوا الهمجية متستاهلوش مننا غير اللى بتشوفوة ولسة هتشوفوة

سمحتوا للكورة انها تخليكوا تغلطوا فـ اسيادكم واسياد العرب كلهم

والكل عارف يعنى اية مصر بلد الفراعنة

ياريت متتكلمش فى اللى فات

واديكوا وصلتوا كاس العالم

مستنيين انجازاتكم
اتكلم عن المهزلة التي جعلت العالم يتكلم اتكلم عن محاولة قتل
عن صخور تم رمايتها
وضرك راكم تهدروا عيب عليكم
كس امك
زائر

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: الجزائرى خول و قذر و اوسخ من الخنزير   عضو مصرى Icon_minitimeالأربعاء فبراير 03, 2010 4:40 am

كس ميتين امك يا ابن المتناكين نيكناكم و ذليناكم زى الكلاب و لو هتلعبوا مع اسرائيل يا ولاد المره التناكه هنشجعهم ضدكم مره الصخور و مره الحكم و نيجيريا كان ايه يا كس امك
sidou-2010
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

ذكر عدد الرسائل : 19
Emploi : الرياضة
Loisirs : الرياضة

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عضو مصرى   عضو مصرى Icon_minitimeالجمعة مايو 28, 2010 6:41 pm

السلام عليكم يا خواني الجزائريين . انا جزايري احب الجزئر و اكره مصر .و السلام عليكم
http://www.sidou-2010 maktoob.com
ليديا
زائر

عضو مصرى Empty
مُساهمةموضوع: تحيا بلادي   عضو مصرى Icon_minitimeالأحد مايو 30, 2010 10:39 am

اتقوا الله يا اخوان كلنا عرب و مسلمون تجمعنا كلمة واحدة هي لا اله الا الله و أن محمد رسول الله

عاشت الجزائر حرة و في عز و كرامة

تحيا ولاد بلادي

جزائرية و افتخر

عضو مصرى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الجزائر هي التي تفوز بالمقابلة
» يريت نبقى عقلانين اكتر
» الف مبرووووووووووووك يا جزائر الف مبروووووك يا ابطال الجزائر
» رد مصرى
» سؤال واحد مصرى